التماس دعا! اوضاع اضطراری

خرید بک لینک

شنبه امتحان دارم .

میگن اگه قبول بشم میرم ارشد

دانشگاه و رشته مورد علاقم قبول شدم.

و گیر فارغ شدن از اینجا تا اخر شهریور ام.

دعام کنین.

پ.ن:اگه قبول شم و برم ارشد نبودن های این مدتم رو جبران میکنم . چون دارم میرم تهران زندگی کنم و تجربه جدیدی هم هست برام روز نوشت ها خوبی ام میذارم ان شالله .

حرف دل یک عدد دلتنگ رزق های لایحتسب ات...

ما را در سایت حرف دل یک عدد دلتنگ رزق های لایحتسب ات دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:15

صفحه بندی